Proces realizacji zamówienia |
|
|
|
Zasady zamówienia: Preferujemy zamówienia osobiste w siedzibie naszej firmy jednak ze względu na coraz większy rozwój internetu wychodzimy naprzeciw naszym Klientom dając możliwość zamówień przy jego pomocy. Etapy zamówienia: 1)Klient określa drogą e-mail czy też telefonicznie interesujący go model, konfigurację, tkaninę obiciową, kolory, ewentualnie wymiar i inne ważne dla niego szczegóły czy parametry. Podaje możliwy sposób odbioru tj. osobisty z siedziby naszej firmy lub z naszym dowozem pod budynek - w takiej sytuacji prosimy o miejscowość dostawy z ulicą. 2)Z naszej strony dokonujemy doradztwa odnośnie tych kwestii oraz dokonujemy wstępnej wyceny. 3)Po ustaleniu i zaakceptowaniu przez klienta szczegółów i wstępnej wyceny. Klient może podać klika numerów interesujących go materiałów po czym bezpłatnie wysyłamy mu list priorytetowy Pocztą Polską próbki tych materiałów (prosimy o ich odesłanie lub zwrot przy odbiorze mebli). 4)Gdy klient wybierze swój materiał obiciowy przesyłamy ostateczną wycenę wraz z szczegółami poprzez e-mail. 5)Następuje akceptacja ze strony klienta również w tej formie oraz wpłata w wysokości 10-30% ustalonej kwoty na konto firmowe 6)Po otrzymaniu wpłaty przystępujemy do realizacji zamówienia. 7)Dzień przed odbiorem informujemy telefonicznie o przybliżonej godzinie odbioru. 8)Pozostała kwota (ustalona kwota pomniejszona o wpłatę) jest płatna kierowcy w gotówce w momencie odbioru mebli. Proszę pamiętać o następujących kwestiach: -dopuszczamy tolerancję wymiarową +/-5cm przy wymiarach do 100cm oraz +/-5% przy wymiarach ponad 100cm od podanych w związku z tym, że do produkcji użyta jest pianka oraz różny materiał obiciowy jednak staramy się dołożyć wszelkich starań by były one zgodne z wymaganiami zamówienia -możliwe są drobne zmiany konstrukcyjne i wykończeniowe nie zmieniające ogólnego charakteru mebla -podana godzina dowozu jest poglądowa i może się zmienić z powodu powstałych sytuacji drogowych i innych nie przewidywanych zdarzeń -nie zapewniamy wnoszenia mebli (wnoszenie mebli leży w gestii klienta który powinien sobie zapewnić możliwości i warunki wniesienia zamówionego mebla do wnętrza budynku) -meble są wykonywane na indywidualne zamówienie tj. wybrana przez klienta konfiguracja, wymiar, rodzaj użytego materiału i jego kolor w związku z tym towar nie podlega zwrotowi czy wymianie na inny -należy oglądnąć mebel przed wnoszeniem wszelkie uszkodzenia powstałe po wnoszeniu nie będą uwzględniane -zapłata za meble oznacza odbiór mebli bez zastrzeżeń oraz zapoznanie się i akceptację: Zasad użytkowania mebli tapicerowanych |